17 päev, reede.

 Taas on käes reede.

Nädal on läinud nii ruttu, et täna kui asju peale tööd kokku panin ja seletasin, et mida homme edasi teen, siis teised naersid, et nemad homme ei tule. No selge, eks siis kannatab esmaspäevani ;)

Täna hommikul läksid Ritva, Markus ja Janne taas Helsinkisse tööde asju kooskõlastama ja üle vaatama. Miks ma nende käikudest kirjutan? Selle pärast, et üks oluline teadmine, mis mul endal puudus ja kulu millega ma pole osanud arvestada, et päris palju tuleb käia klientide juures ja ka materjale juurde toomas. Yrjo jäi töö juurde meile bossiks.

Maja oli nii vaikne, kui nii palju inimesi vähem majas on.

Täna hommikul anti meile luba oma asjadega tegeleda.

Mina võtsin ette oma toolid ja Imre oma kiiktooli.

Meie Hispaania toolide loo ma juba kirjutasin ühes eelnevas postituses. Täna saan lisada sellele pildi interneti avarustest. Väga paljud detailid on üsna täpselt samad, väikeste erinevustega.

Mina soovin üsna sarnasel kujul selle taastada. Naha kohalt pean järeleandmisi tegema, kuna sellise naha eest ei jõua ma maksta, aga soovin siiski nahka. Soomes on kangad ja nahk kallimad kui Eestis ja mina loodan, et leian miskit sobivat taas Sohvameistrist. Toolid loodan mõlemad kuni nahani siin valmis jõuda. Puitosasid ei soovi lakkida vaid üle teha vahaga. See on minu isiklik kiiks, kodus hooldan kogu vana mööblit linaõlivahaga. Tänu koolis räägitule, on tekkinud uusi mõtteid vaha kohalt, aga eelnevalt tahan selle teema endale rohkem selgeks teha.

Sain endale kaks tooli. Üks oli juba eelnevalt liimitud, eesti keelsed kirjad ilusti peal ;)

Eelnevatel päevadel tegin Janne abi ja õpetuse järgi pisut parandusi. Eile proovisime Imrega, et kuidas tool kokku istub.

Teist asusin täna ise Imre abiga liimima. Tooli kokku liimimise juures on teine paar käsi heaks abiks, saab pitskruvid kõik paika ja hea on ka diagonaale kontrollida ja paika sättida.

Seni on mul endal tavalised keeratavad pitskruvid olnud, aga peale nende kasutamist, soovin edaspidi soetada just selliseid, kuna nende kinni panemist saab teha ühe käega.



Järgmisena jäi üks tool liimi kuivatama ja teisega alustasin polsterdustöid Heini juhendamisel.

Esimesena sain paika panna mitu päeva harjutatud tööna, rihmad ja traadid ja siis dzuutkangas.


Peale seda sai dzuudile õmmeldud aasad meriheina jaoks ja siis sain hakata istet meriheinaga täitma.



Täna oli meil ilus päikseline päev ja lõpuks nägi minu tool välja nagu suur kevadine linnupesa :D


Siis sagisime Sanna õpetamise järgi linnupesa istmele sobivaks, katsin selle kotiriidega ja õmblesin pika nõelaga pingutusnööriga läbi.


Ja siis sai tööpäev läbi. Olen väga põnevil järgmiste õppetundide osas. Miski hakkab üsna algusest lõpuni minu käe all valmima.


Imrel oli siis täna võimalus alustada oma kiiktooli puhastamisega.
Selle ostis ta meie esimesel shopingureisil Turusse.
Tema esialgne plaan on see vanadest osaliselt kooruvatest värvikihtidest puhastada, siis vaadata mis nägu see jääb ja siis otsustab, kas värvib või peitsib ja mis see viimane viimistluskiht olema saab.



Esialgu ta lihvis seda ja siis kasutas kraaplehte.


Päeva lõpus jäi järgmiseks korraks veel pisut värvi eemaldada.




Ühesõnaga on meil mitmeid põhjuseid oodata põnevusega järgmiseid praktikapäevi.

Aga nüüd suuname pilgud nädalavahetusele.
Imrel on plaanis Forssasse seiklema minna. Mind ootab esmalt hunnik paberitööd ja siis kui ma olen väga tubli olnud, siis luban endale veel minna mõnda Forssa kirpparit piiluma.
Et nagu eeslil porgand nina all ;)

Teile aga ilusat nädalavahetust ja kui enne ei kirjuta, siis esmaspäeval kindlasti!

Nele ja Imre


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene ja teine päev

30 päev, kool ja kodu. Viimane postitus! Kniks ja kraaps lugejatele!

27 päev, viimane esmaspäev.