Kaheksas päev, kolmapäev.

 Tere taas,


Tänane päev algas rahulikud ja jätkasime pooleli jäänud asjadega.

Peale hommikukohvi suundusime üks paremale ja teine vasakule. Mina paremale ja Imre vasakule ;)

Imre tegi alguses Smolna kummuti viimaseid plommidega parandusi ja liimis paika ilupostide ülemised kaunistusosad.




Minule õpetasid Heini ja Yrjo rihmade panemist bidermeieri sohvale. Olen seda tehes nii elevil ja tänulik, et nad annavad võimaluse sellise keerulise asjaga õppida.


Päris uueks asjaks minu jaoks oli rihmade altpoolt traatidega toestamine.
Väga head oli õpetused traatide väänamise ja püsima saamise kohta.


Hommikul, kui mina rihmadega maadlesin, lõpetasid Heini ja Jürjo haigla toolid. See üks tagumine plaat on minu tehtud. Hirmus ilus näeb välja selle tooliga :)




Mingi hetk läksin vaatama, et mida Imre teeb. Ta oli saanud endale veel pikema Smolna kummuti plaadi töösse. Imestasin, et kui pikk see on, et 5 meetrit, aga mõõdulindiga üle mõõtes saime koguni 5,88cm. See on kummut muide ;)
Tööd olid samad, kui eelmisega, pragude puhastamine, toestamine ja liimimine.


Minu järgmiseks õppetunniks olid vedrud. Heini rääkis vedrude paigutamisest, et kuidas ja miks ja vedrude õmblemisest. Ülejäänud päeva saingi vedrusid õmmelda. Alguses võttis see väga kaua aega, aga lõpu poole läks järjest kiiremini ja lõpuks jäid nad rahule ka. Edukas päev.

Vahepeal päeval uurisin Ritvalt, et kuidas nad tellimused endale salvestavad, milliseid märkmeid teevad ja kuidas tuleb kliendile kokkuvõte. Ritva märkis väga oluliseks meilide osa, et siis on kindel jälg asjast maas. Just neil päevadel on neil olnud pooleli üks vaidlus, mille puhul on väga hea, et asjast on ülevaade kirjalikult olemas.

Õhtul enne koju minemist, uurisin Ritvalt, et mis neil kangad maksavad. Valisin nende tohutust valikust välja ühe kanga, mille sarnast plaanisin kohe Sohvameistrist tellida. Selle hind on seal 28 euri meeter. Soomes on samaväärse ja mustrilt sarnase kanga hind 109 euri meeter. Sohvameister, siit ma tulen!
Minu järgmine tigudiivan ja tugitoolid saavad katteriide igatahes sealt.

Jällegi väga põnev päev.
Imrel on hommikused tööd teada, minu puhul on veel lahtine, kas jätan oma kiisupissi bidermeieriga, jätkan minust vanema diivaniga või leiutatakse mulle hoopis miskit uut.

Ootame hommikut!
Imre ja Nele













Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

30 päev, kool ja kodu. Viimane postitus! Kniks ja kraaps lugejatele!

27 päev, viimane esmaspäev.

28 päev, viimane teisipäev.