23 päev, neljapäev.

 Tere ilusat neljapäeva.


Täpselt nädala pärast lõpetame siin oma viimase praktikapäeva.

Võtame viimast.

Täna tutvusin veel süvitsi siinsete kangaste kataloogidega.


Küsisin Ritva käest, et kas neil on ka mingeid mööbli teemalisi raamatuid ja varsti ilutseski laual neid pisuke hunnik. Sellele lisaks veel paks kaust fotodega tehtud töödest. Peale seda olid kõigil meil pausid sisustatud. Mirka oskas albumis paljudele piltidele lugusid juurde rääkida ja raamatuid oli ka põnev koos vaadata. Homme saame jätkata, sest täna kõike üle vaadata ei jõudnud.





Imre tegeles terve tänase päeva edasi selle lauaga. Jõudis teha ühele jalale paranduse ja lõpuks laua ka kokku liimida. Lauaplaadi varasema liimimise sai ka korda läinuks lugeda.





Ja mina tegelesin oma toolidele servakantide õmblemisega. Nägin kõvasti vaeva ja sain kiita Heinilt :)
Siiski, seal kus mul ei õnnestunud serva täpselt õigesse kohta vormida, võttis Heini prüüli, haaras vasaku käega kandist ja vormis puuduvad millimeetrid paika. Mul on vaja oma väikeseid sardellikesi treenida ;)
Aga lõpuks see töö tehtud sai ja minu arust on imeilusad.


Pilt ka sellest algusest.


Praegu on kogu meie grupp juba väga lõputöö lainel. Üksteiselt uurimine ja ettevalmistused selleks käivad. Kes otsib tooli ajalugu, kes juba sobivat kangast, kes üritab leida üldse stiili, mille alla tooli liigitada. Hirmus põnev on. Olen juba ühe ja teisega rääkinud, et kui kuskil on märgata vana mööbli teemalisi raamatuid või ajakirju, siis mõelge minule. Andke märku, võibolla olen tuliselt huvitatud nende ostmisest.
Järgmisel reedel maandume Imrega otse kooli ja püüame teistega praegu siit siiski sammu pidada.

Homme kirjutame taas,
Nele ja Imre























Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

30 päev, kool ja kodu. Viimane postitus! Kniks ja kraaps lugejatele!

27 päev, viimane esmaspäev.

28 päev, viimane teisipäev.